Melih_funda 24 haftalık hamileyim ilk gebeliğim çok şükür oğlumuz olacak ve başından beri Tuğra ismini istiyordum çok şükür koyacam da eşim de madem sen Tuğra istiyorsun bende Alparslan istiyorum diğerini de ben koyayım dedi bende kırmadım kabul ettim çünkü oda babası sonuçta ne istese karşı koyup heves kalsın istemem. Çevremiz duyunca tartışıyorlar resmen bizimle çocuğun istkbali ile oynuyorsunuz o nasıl isim çok ağır oldu bilmem çok uzun oldu ismi hemen değiştirin falan diyenler var eşimde ısrarla biz bunu istiyoruz diyo ama ister istemez insan üzülüyo vazgeçmek istemiyoruz tabiki ama ne kadar saçma insanlar var annesi babası karar vermiş ama biz o ismi kullanmayız diyip duruyorlar eşimde herkes kullanmak zorunda tepkim ağır olur diyo şaştım kaldım resmen ya Napacam bilmiyorum çevre için eşimi üzmek istemiyorum asla ama artık kafam da kaldırmıyor kimseyi 😒
zehranurr Melih_funda biz o ismi kullanmayız nedir ya 😂😂😂 ne b.K yerlerse yesinler oğlum olsaydı bende Alparslan koyacaktım çokta güzel isim. Boşverin siz beğendiyseniz geri kalana halt etmek düşer. Ne istiyorsanız onu koyun mecburlar sizin koyduğunuz ismi söylemeye
Kaderglll Melih_funda ne kadar saçma ne demek o ismi biz kullanmayız falan nasıl bi saygısızlık seviyesizlik bu. Su an aşırı sinir oldum kimseye kulak asmayın isim gerçekten çok çok güzel kulağada gayet hoş geliyo sizin çocuğunuz sizin kararınız.
Melih_funda zehranurr gerçekten de öyle ya annesi babası karar vermiş ama biz kullanmayız diyorlar sinir olmamak elde değil gerçekten tuhaf insanlar
Melih_funda Kaderglll teşekkür ederiz aynen de öyle hamilelik hormonları işte üzüldüğümüz ile kalıyoruz malesef
efelettin Aslında iki isimde çok güzel en önemlisi siz beğenmişsiniz. Ben iki isim koyulmasına karşı değilim fakat Alparslan ismi zaten iki isim gibi, bizde Tuğra var. Baya uzun oluyor. Belki tek sıkıntı bu olabilir 😌
Melih_funda efelettin aynen bende eşime söylemiştim ama çok istiyor buna rağmen kırmak istemem kendisini ilk çocuğumuzu kaybettik malesef o yüzden daha duygusal yaklaşıyoruz diyelim 🥰