Zumrahatice Arkadaşlar 17+ 2 günlük hamileyim progestan kullanıyorum bebeğim olması gerekenin asagisindaymis o yüzden ve akıntı yapıyor çok bnde korktum çok geliyor cunku acaba su olabilir mi diye yapışkan bi yapısı var amniyon sıvısı da bu şekilde mi oluyor ?
GamzeBaz Zumrahatice canım progestanı vajinal yolla alıyorsan fazlasını atıo ilac dedgn Bi yapıda oluo
Dilekcnkn GamzeBaz Merhaba bende birşey soracaktım kontrolüme daha var ama aklımda kaldı ben progestan kullanmıyorum şu an su fazlalığım var sadece 23 haftalığım ve akıntım arada afadersin nişan gelir ya aynı onun gibi uzun sümüksü sence bir sorun var mıdır ?
GamzeBaz Dilekcnkn yani Bn doktor degılım ama progestanın etkısı olabilir bence en yakın zamanda doktorunuzla görüşün ☺️