Busramehmet Merhaba 31+5 haftalık olduk benim gibi anlık sancılarınız oluyor mu rahim ağzı kısalması da olmuş son kontrolümde ve benim gibi özellikle sok kaşık kısmındaki kemikte ağrı oluyor mu sizinde ?
Momy01 Busramehmet valla sancı ve böyle sol tarafım da agrı kasıklarım bazen çok kasılıyor özellikle aksamları yatarken zorlanıyorum sola yatmaya çalısıyorum ama agrıyor arada ayaklarıma kramp giriyor günlük magnezyum aldıgım halde 😂 ama yinede iyiyiz şükür bir an evvel kavuşmak istiyorum melegime
gulin-35 Busramehmet bugun benımde sol kasık kemıgınde agrı var ay bu son zamanlar ne zormus ya valla ısyan etmıyorum ama dogurup kurtulmak ıstıyorum kabızlık hemoroıd uykusuzluk wc den cıkamama her yerımın agrısı halsızlık 🙄oysakı bu zamana kadar tek bı sıkayet bıle yasamamıstım oylede bıtırcem sanmıstım ama yanılmısım 😀🙄🙄
susam_18 Busramehmet benimde rahim ağzında kısalma var ve bebeğim baş aşağı. Geçen gündr sancım çıktı hastanede yattım 1 gece sadece yatıyorum wc dışında.
Busramehmet Meless acaba açılma mı oluyo diye korktum açıkçası ikiz gebelik yaşıyorum rahim ağzı kısalığı da var sancılarım da ara ara oluyo benim gibi olan var mı diye merak ettim
Momy01 Busramehmet valla doktoruma sordugumda bu aylarda normal bebek hızla gelişiyor ve derin nefes almakta bile zorlanırsın egzersiz yap evin içinde çok hateketsiz kalma kasık agrısıda normal anormal agrı olmadıgı sürece korkma dedi ama insan yinede bir tuhaf hissediyor
Busramehmet Momy01 doktorum rahim ağzı kısalığın var dedi geçtiğimiz hafta normal olarak böyle diken üstündeyim inanın zaten ağırlaştım kendimi taşıyamıyorum
Momy01 Busramehmet allah yardımcımız olsun sıcaklar birde ağırlaştılca öyle zor oluyor ki ama sen içini ferah tut
Busramehmet gulin-35 valla ben beşinci ayıma kadar cok zordu bi oh be çektim yine sıkıntılar başladı sağlık olsun annelik zor Rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah
susam_18 31+4 üm bu arada ciğer geliştirici iğnede yapıldı. Rahim ağzı geçen hafta 35 mm e düşmüştü. Kötü değil ama her ihtimale karşı dinleniyorum.