Kızlar bebeğim iki aylık olacak 3 gün sonra benim bebeğim ilk başlarda kakasını sürekli yapardı günde üç dört kez şimdi ise günde bir kere yapıyor ve sureklı ıkınıyor ama kakasını yapncada miktarı çok oluyor af buyurun ne yapmam lazım normal mi şimdiden teşekkürler