Makbuleee Özelde çalışan anneler çalışamaz doğum raporunuzu 32. Haftayı bitirdiğiniz zaman mi aldınız 31+3 gibi falan yani 31. Haftayı bitirip 32 den gün almaya başladığınız zaman aldınız mı
Makbuleee Merveorhnoglu çalışabilir raporu için 32. Haftanın dolması gerekiyormuş zaten ama ben ayakbaşıyım sürekli çalışabilecek durumda değilim zor geçiyor ne kadar önce alırsam o kadar iyi olacak benim için doğum sonrası ücretsiz izin de kullanmayı düşünüyorum