Sahsinamunhasir ben 37 hafta + 4 günlük oldum .2 gün önce kontrolüm vardı.ben de hiçbir belirti olmadıpı halde on dakika arayla iki sancı çıktı .herseye hazırlıklı ol dedi doktor .ya o yüzden ne diyeyim bilmiyorum belki bir şey değildir senınkıde .ben mesela daha bir şey hssetmuorum . sadece aşağdan batma oluyor bazen iki haftadır .o da önemsiz normal deişti doktorum. Yani bende nst de sancı çıktığı halde bir şey olmadı daha bekliyoruz .sen de belki hcbrsey yoktur 😊ya da vardır 🤔bende de olur belki .yani belli olmıor 😑düşübme bence doktoruna yaz bir sor .ya da kontrole kadar brsey olmaz sanırım o zaman ogrenırsın🤗🙂