Merhaba Arkadaşlar,
Ben bebeğimin ilk kalp atışını 5+5.haftamda duydum hersey gayet sağlıklı ve olağan gözüküyordu... Bugün rutin kontrolüme gittim 7+5. haftamdayım... büyümesi 8.haftayı gösteriyor gayet iyi dedi fakat kalp atış hızı 105 gösteriyor buda düşük dedi... normalde 170-180 aralığında olmalıydı dedi grip geçirdin mi hiç dedi evet şuan gribim zaten sesimden de belli olduğu gibi dedim...oda büyük ihtimal grip virüsü etkilemiş olabilir dedi bekleyeceğiz seni buara daga sık görmem lazım dedi.... fakat ben çok üzüldüm aranızda böyle bir tecrübe eden oldumu acaba ?