Ilayda11 biz 15 temmuzda gidicez geçen kontrolde doktoruma sordum
Öğlen sıcağında özellikle 50 faktörlük güneş kremi (niveanın normal markette gratiste satılan güneş kremini alabilirsin dedi), şapka, gözlüksüz güneşe çıkma, Havuza girme vajinanın ph değerini düşüyor ve enfeksiyona sebep oluyor içerisindeki ilaçlamalar ve herkes girdiği için dedi. Denize girebilirsin onda bi sakınca yok derinler de yüzme, bacak kasılmaları olabilir ayağın yerden kesilmesin dedi. Bol bol su tüket, herhangi bir durumda bana istediğin saatte ulaşabilirsin ya da Özel hastaneye gidebilirsin, tatile gitmeden önce de yine gel bebişimizi görelim dedi. 10 temmuz da yeniden gidicem.
Benim doktorum bunları dedi, sizde doktorunuza danışırsanız yine daha sağlıklı bilgi alırsınız 😊