Kızlar size pozitif bir doğum hikayesi anlatacaktım ama bebeğimi bir gün sonra küveze aldılar😢 suyum gelmişti ama bebek anne karnında kaka yaptığı için ve açılmam da olmadığı için acil sezeryana aldılar 45 dk sonra beni odaya aldılar bebeğim de yanımdaydı çok şükür emzirdim kilosu da 3750 doğdu hiçbir sorun yoktu ilk kanı iyi geldi 24 saat sonraki kanı kötü geldiği için bebeğimi küveze aldılar çok zoruma gitti üzerini çıkardım battaniyesiyle götürdüler 😢 şimdi 15 gün küvezde kalacak hava ve antibiyotik veriyorlar ama daha erken de çıkarabiliriz dediler süt sağıp yolluyorum. sağlığı yerinde olsun da kalsın şükür ediyorum. Size de sormak istediğim; başına böyle bişey gelen var mı ya da herhangi bir yakınıza. Sağlığında kalıcı birşey olur mu Allah korusun😢 doktorlar eğer küveze almasak beyin damarı tıkanır menenjit olur gibi şeyler söylemişler. Dualarınıza çok ihtiyaçım var🙏 Allahım bütün çocuklarımıza sağlık versin