Kızlar merhaba 26 haftalık hamileyim şeker yükleme testi cuma günü yalnız bugun ölçtüğümde 1.saat tokluk 149 çıktı ikiz gebeyim sizce çokmu yğksek biliyorum 140 kn altında olması lazımdı ama biraz yüksek çıktı üzüldüm bebeklere şuan zarar verme herhalde değilmi??