Aykem evet 2 basarısız aşılama sartı var ama kadında amh düşükse, tüpler kapalıysa veya erkekte sperm sorunu varsa dğerler sınırın altındaysa aşılamasız tüp bebek hakkı oluyor. Birde yasayan cocuk olmaması gerekiyor galiba rapor için 35 yaş sınırı var demişlerdi en son kadın için