sare55 benim doktorum 10.30 da hastanede ol yatışın yapılcak 12.30 da doğumhanede olcaksın dedi sabah 6 da son lokmanı yemiş ol sonra bişey yeme dedi bende su peki dedim oruç gibi düşün ağzına hiçbişey sürmceksin dedi 😕 hava zaten sıcak su nasıl içmicez bende anlamadım canım ya