hande0606 Kızlar merhaba 27+1 deyiz 1-2 haftadır göğsümden süt geldiğini fark ettim. Bugün sabah uyandım tişörtüm süt olmuş aslında süt mü bilmiyorum yani beyaz birşey başına gelen var mı bir zararı vs var mıdır acaba?
2-prensesannesiii hande0606 çok normal 16. Haftadan sonra süt kanalları oluşmaya başlıyormuş ama ellemeyin ve sıkmayın
Merve1811 Olabiliyor yaa benmkindede olmuştu atletim beyaz donmuş oluyor kuruyunca bu bile farklı bi duygu 😍👼