Svr2021 Kızlar Selam, Bebişleriniz kaçıncı haftada doğum pozisyonuna geçti? Bol bol yorumlarınızı bekliyorum 😇😇
Eylul_naz09 Svr2021 37+4 de bas asaga geldıgını ogrendım bı kac gun oncesı baya hareketlıydı canımı yakacak kdr demekkı donmeye calısıyodu 😊
mevos_blt07 Svr2021 canım benim 32. Haftamdan beri baş aşşağı pozisyonu😇 ama 40+1 im hala gelen giden yok😂