Melos1 Merhaba arkadaslar, 14.haftanın içindeyim gecen hafta gittiğimde doktor folikasit bıraktırıp decavit ve gyno ile baslayan kan ilacı verdi ve onları içtiğimden beri inanılmaz kabızlık yasıyorum. Onlarmı yapıyor? Yaşayan varmı?
MercimekveAnnesi16 Melos1 bende decavit ve feramat kullanıyorum sanırım hepsi aynı ben aç karna yutamıyorum 21 haftalığım hala istifra ediyorum o da çok mide bulandırıyor şöyle yapıyorum kahvaltımı yapıyorum üzerinden 1-2 saat geçiyor su içiyorum vs wc çıkmadan ilaçları almıyorum en azından o bile rahatlatıyor beni sonra ilaçları alıyorum eğer tok karna içme ihtimalin varsa deneyebilirsin
Melos1 MercimekveAnnesi16 bana eczacı 2 saat önce iç bulantı yaparsa kahvaltıdan 2 saat sonra iç dedi. Ben içip yatıyorum kalktığmda kahvaltı yapıyorum. Bulantım olmuyor şükür. Kuru kayısı yiyip bol su içiceğim umarım faydası olur hayatımda böyle kabızlık yasamadım :(
MercimekveAnnesi16 Melos1 kuru kayısıyı kaynatıp suyunu içip kayısılarını da yiyebilirsin ya da evinde ceviz varsa cevizi geceden bir bardak suyun içine 3-4 parça ceviz içi at sabah hem suyu içip hem cevizlerini yiyebilirsin ayrıca bebeğe de çok faydası var 🌸