kızlar dualarınızı bekliyorum. 39+4 1 cm açılmam var nst ni begenmedim dedi doktorum rahim agzında cok inatcı yatısını yapalım yavas yavas suni sancı baslayalım 4 cm üzeri olunca epidural takıp aksama kucagımıza alırız dedi. Baya heyecanlıyım korkuyorum evde bir oglum daha var ona haber bile verdirmedim. umarım saglıkla kucagıma alırım