Melekd benim 17. Haftamda oldu gittim idrar testi felan yaptım bi sorun yok dedi doktor normal dedi bebek yerleşiyor onun içinmiş magnezyum bile vermedi bende sade soda muz felan yiyorm yoğurt çok yiyorum geçti şükür ağrılarım belki size verir magnezyum