Simra19 Canım hiç güvenme bende güvenip 250 TL para ödedim o kadar ikna edici konuşuyorlar ki yok ya dolandırmazlar diye düşünüyorsun parayı gönderdikten sonra her yerden engelliyorlar eşimden mesaj attık kesinlikle dönüş yok 4 aydır kargo gelecekte sabun paketleyeceğim diye bekliyorum 😀 Ve o kadar zor zamanımda gönderdim ki o parayı kesinlikle helal etmiyorum bende o hataya düşme bende giden 250 TL oldu ki ücret istemedikleri için kimlik fotoğraflarını isterler kesinlikle inanma derim .