Yamacin-Annesi 6 hafta 2 günlüğüz doktorumuz dedi kalbi yavaş atıyor ama düzelir dedi ayni durumu yaşıyan varmı kendimi çok kötü hissediyorum
Asyaayaz1 Gayet normal bir durum duyulmayadabilirdi 6 3 de kalp atışımız bile yoktu cnm 7 4 de duymuştuk 🌸