Kızlar 35+3 deyim bugün kontrolüm vardı şehir hastanesine gidiyorum dğzenli minik minik sancılar gördü dr nst de ister eve git hissedip düzenlenmesini bekle dedi ister acile git dedi acile gidersen yatış verirler dedi bende eve geldim ama napcamı bilmiyorum annem evde bekliyelim diyor aynı haftada aynı durumu yaşıyan oldu mu