Benim 6. Haftaya kadar ağrılarım oldu. Ondan sonra bir başladı bulantılarım ve çok şiddetli geçirdim.3 kilo verdim hatta. 16. Haftama daha yeni girdim. Hala az da olsa devam ediyor tatlım. Ama hiç bulantısı olmayarak 9 ayı tamamlayanlarda var. Umarım sende onlardan birisi olursun. 🙏