gizemmasalll Bugün doğuma gidiyorum saat 4 de yatışını yapacaklar sezeryan ile doğumum olucak mecburi kalp rahatsızlığım ve biraz panik atağım olduğu için sezeryanda nelere dikkat etmemiz gerekiyor birazda korkuyorum bilgili anneler sizden cevap bekliyorum
ozge8- gizemmasalll canım hıc korkma amalıyattan cıktıktan sonra 4 saat bısey yiyip ıcmıyorsun aç git hastaneye sonra amalıyata sontaj takıp bol sıvı tuketıp onu doldurmanız istiyorlar dolduktan sonra cıkartıyorlar bol sıvı tuket corba ıc katı bısey yeme 2 gun buyuk abdestini yapmam cok zor oluyor
esraizmirli gizemmasalll yanınıza 2si birarada nescafe alın türk kahveside olur şekersiz olmalı birde bitter çikolata alın başınız ağrımasın ☺️ Depend yoksa al büyük kolaylık ve sana tavsiyem o anın tadını çıkart stres yapma sonu çok güzel böyle düşün ☺️🥰