Papatyya Kızlar merhaba varmı bizimle aynı gün olan bız bugun tam 36+0 haftalık olduk oğlumla çok şükür rabbıme 🤲🏻😇 hastane çantamızı hazırladık eşya larımız yıkan dı ütülendi artık agırlaştıkta beşiğimiz ve bebek arabamız kaldı bi .. siz neler yapıyorsunuz sancılarınız bebegınız hareket leri ne durumda neler aldınız neler yaptınız hastane çantanıza neler koydunuz hangı bebek arabasını tercih ettiniz hadi paylaşlım araştranlarada fikir olsun 😇😇
miniginannesi9 Papatyya 36+3, bebeğin hastane çantası hazir, benimki değil daha üşeniyorum. Bebek bugün çok hareketli sizde de öyle mi, normalde bu kdr hareketli değildi anlamadım.
bagdat Papatyya kızımla bizde 36+0 olduk🥰 odamız hastane çantamız hazır ufak eksikler olsada önemli değil. Kızım çok uslu maşaallah çok hareketli değil sık sık rahatsız edip kontrol ediyorum sancı ağrı ağırlaşma yok iç karnım geniş olduğu için çok göbeğim ve çatlağımda yok galiba 41. Haftaya kadar doğmaz 😄
Erd_g Papatyya bebek arabası kaldı benim de bi türlü karar vermedim hangisi daha iyi daha kullanışlı alamicam bu gidişle doğum yaklaştı artık
Sedakbyk Papatyya bizde 35.haftalik olduk bugun cuma gunu kontrolum var sezaryan gunu verebilir,besik kurulucak ve canta hazirlanicak.
Papatyya [silindi] ayy bıran önce yap tavsıyem ben çok pişman oldum bu hafta tammlafım ama çok zorlandım agırlasınca çok zor
miniginannesi9 Papatyya bı tane 10 lu hastane çıkışı, 1 tane 5 li hastane çıkışı, 2 tane alt üst pijama takımı, 5 mendil, 2 çorap, 20 bez, bı pkt ıslak mendil, pişik kremi, biberon diye hatırlıyorum
Papatyya bagdat o kadar bekletmez inş oğlum bizi daha doğum şeklımız bllı degıl şuan norml ilerliyo 38 de çatı muaynesı yapıcam dedı doktor sizinkı ne bısey dedımı doktorunuz birde kontrollerinz sıklaştımı?
Papatyya Erd_g bende çok kararsızm bu konuda ya 🤦♀️🤦♀️ Şuanda hoşuma gıden yoyko elegance travel sistem hoşuma gıdıyr
bagdat Papatyya kızım hala ters dönmesini bekliyoruz ama hemoroid de olduğu için sezeryana doğru gidiyor gibiyiz doktorum 36 haftadan sonra haftada bir gelirsin demişti cumartesi kontrolümüz var çatı muayenesinede 37. Hafyada yapalım dopum şeklini belirleriz demişti
Pelinsen Bizde 36+0 olduk herseyimiz hazir beklemedeyiz bebek arabasi concord neo travel sistem cok memnunum birde macleran baston var en hafif olanlardan harika.