Kubra-66 aaah ben onlardan çoook çektim.. antibiyotik verdi doktorum kullandım. Kanımdaki enfeksiyon geçti, idrarda kaldı. Hala geçmedi bu sefer doktorum dedi ki bunun ilacı antibiyotik ilaç falan değil bol su iç. Bol su içtim anca azaldı. İlllallah ettim yav