6+3 hamileyim hem sabah aksam 1 estrofem 2 güne 1 de climara bant kullanıyorum. Hergun 2 doz progestan iğne oluyorum ama 2 gündür kahverengi akıntım oluyor. Doktorum estrofem olabılecegını soyledı bandı teke düşürdü. Böyle birşey yaşayan varmı acaba aranızda