Kızlar detaylı ultrason için üniversite hastanesinden randevu aldım. Tarih olarak yaklaşık 2 ay sonrasına vardı o gün 23+4 cıvarı oluyorum. Şuan 16. Haftadadayım. 23+ 4 geç mi olur bakılabilir mi hala aklıma takıldı. Özelde daha erken gidip yaptırmama gerek var mı sizce ne yapıyım ?