Dilekcnkn illaki çıkaracaklar. Ben Reşat beye gidiyordum doğumda ücret neyse odur dedi inandım. Doğum sırasında kana ihtiyaç duyuldu eşimin ablamın kan grubu aynıydı verelim dediler. Hastane kabul etmedi sırf para için kendi hastanemizde olan kanı veriyoruz dediler 1 ünite kana 700 lira aldılar ve hep bunun gibi şeyler