milena11 Arkadaslar yıkayan var mı 9 kilo makinem sığar ama kötü olur diye korkuyorum. Yıkamadan kullanmayıda içim almıyor yıkayan var mı aranızda
Basakgul milena11 Hiç bir şey olmuyor.Toz deterjanı ile 30 derecede en düşük devirde yıkayın ☺️ ben öyle yaptım ama kesinlikle yumuşatıcı ve sıvı deterjan kullanmayın 🌺
Zeynep16100 Benim alacağım beşikte öyle yıkama önerisinde sıkma yapmadan örgü korumanın yıkanması gerektiği yazıyor bende öyle yapıcam yıkamadan bende kullanamam
Mhtpbal milena11 ben granül sabunla 30 derece ve 600 devir de yıkadım boş odam vardı tele serdim 3 4 günde kurudu hiç bir şey olmadı rahat olun makinem de 8 kg dı sığdı