Merhaba arkadaşlar, normalde adet günün 29 nisandı. Şuan hamileyim ama adet gününe göre 8 haftalık olmasi gerekirken 6 haftalık denildi bugün. 10 gün önce gittiğimde kalp atışını görebiliyorum dedi ama ben duyamadim. Bugün tekrar gittim kalp atışı çok yavaş haftaya tekrar gel, belki güçlenir kalp atisi belki de vücut bebeği kabul etmeyip dışarı atmaya çalışır şuan için kalp atis hızı çok yavaş dedi. bu sorunu yaşayan var mi lütfen yardım eder mısınız.. moralim çok bozuk 😒😒