Sansyoncam Kızlar kan ilacı malum sabah aç karna alınması gerekiyor bende sabahları uyanmakta zorluk çekiyorum bazen oyalanacak bişi bulanıyorum 1 saat arayşa kahvaltı olması gerekiyor ya uyanıp içsem uyusam sıkıntı olurmu yapan var mı böyle?
Hilal-95 Sansyoncam yemekden 2 saat sonra içebilrsin zaten yazıyor prospektüsde bena eczneci öyle sölemişti sabah akşamdi benım akşam yemekden 2 saat sonra içebilirsin demişti
Busenurgzgn Sansyoncam ben kullanıyorum bana aç karnına dedi sabah kahvaltıdan 1 saat önce içiyorum sonra kahvaltı yapıyorum bi saat ara verip. ac karnına içildiği zaman etkisi ve faydası daha iyiymiş o yüzden bana aç karnına önermişti doktorum hala da içiyorum devam ediyorum ha bu ara da doktorun sana ne dediyse onu yapmalısın herkesin içme şekli farklıdır herkese göre ayak uydurulmaz ☺️
Sansyoncam Edda aç karnına iç dedi bizim doktorda 😒 etkisi vs anca olur birde süt ve süt ürünleri peynir gibi çakışmayacak
Sansyoncam Hilal-95 tamam bende tam tersi sanırım sabah uyandıgında aç karna 1 saat sonra yemek akşamda yemeği yemeden içicem böyle yapan yok sanırım teşekkürler
Hilal-95 Sansyoncam yoo ben sizin gibi içiyorum sabah aç karnına ama yemekden 2 saat sonrada içilebiliyor
Sansyoncam Busenurgzgn yok zaten doktorumun dediği gibi yapmaya çalışıyorum sabah uyandıgımda içtim 1,1:30 saat sonra kahvaltı yaptım ama kahvaltıda bulantım oldu kusmak zorunda kaldım😏😏 akşamda yemekten önce alıcam🙏🥰 benim öğrenmek istediğim içip uyuya kalan varmı hani
istanbullugelin34 Sansyoncam bence bir sorun olmaz dedigim gibi hafta sonu kalkip iciyorum sonra yatıp biraz daha uyuyorum hafta ici calistigim icin ise gelene kadar ve biraz da oyalaniyorum süre doluyo önce biraz meyve yiyorum c vitamini niyetine sonra kahvalti yapiyorum
Hilal-95 Sansyoncam bana akşamda içiçeksin dediği için mecbur akşamı yemekden sonra içiyorum sabah akşam benimki 🤦🏻♀️