Gulay-18 Devlet Hastanesinde detaylı ultrasonda eşimiz de bizimle girebiliyor mu acaba? Devlete gidip yaptıran varsa tecrübesini paylaşabilir mi?
Hilal-95 Gulay-18 bende almazlar eşleri kücük çocuk bile almıyolar siz nasıl randevu aldınız ya kaç gündür uğraşıyoruz mecburen özele gidicem🤷🏻♀️
Selen37 Gulay-18 normalde bende özel hastane takipliyim doğumum da özelde olacak ama devlete gidip bir kere muayene olup ayrıntılı ultrason randevusu aldım geçen gün. Tam 1 buçuk ay sonraya verdi. Benimde tam o haftalar doluyor zaten. Denemekte fayda var beğenmezsem özele gidicem 😊
Selen37 Gulay-18 eşleri alacaklarını sanmıyorum öylesine Bi muayeneye bile almadılar kimseyi benim yanıma 🙄
Gulay-18 Hilal-95 henüz randevu almadım, normalde bende özele gidiyorum, detaylı ultrason için de özele gitmeyi düşünüyorum ama çevremden bikaç kişi devlete git dedi bende bilgi almak istedim o yüzden
Hilal-95 Gulay-18 yani ben devletde gittim bütün tahlılerimi felan yaptırdım ama devlet çok fazla detaylı bakmıyormuş öyle diyolar 10 dk felan normalde 40 dk bakıyomuş özel perinotoloji değilde radyoloji bölümüne gidicem o daha uygun oluyormuş araştırdım 200 lira felan fark var
Gulay-18 Selen37 randevu nasıl alıyorsunuz peki? Mhrs üzerinden kadın doğumdan mı alıyoruz onlar mı yönlendiriyor? Ben şu an 18+3 teyim benimkini umarım o kadar geç tarihe vermezler çünkü bizde memnun kalmazsak özele gidicez mecbur.
Selen37 Gulay-18 mhrs den kadın doğuma randevu aldım önce, muayene oldum doktora söyledim randevu almak istiyorum ayrıntılı için diye, Bi kağıt verdi bir yere yönlendirdi, gittim ordan randevuyu aldım canım 😊
Gulay-18 Selen37 hmm anladım çok teşekkür ederim. Deneyeyim bende, baktık istediğimiz gibi olmadı 23.haftamızı bitirmeden özele gideriz
Gulay-18 Zeynep_18 hastaneden hastaneye de değişiyor demek ki. Memnun kaldınız mı peki? Yani özelde uzun uzun bakıp anlatıyorlar, iyi bilgi veriyorlar diyorlar ama devlette 10 dk bile sürmedi bişey de demedi diyen de var
Gulay-18 istanbullugelin34 Kilis’ te yaşıyorum, burada devlet hastanesinde çok iyi bir doktor var yani giden bikaç kişi ona gitmemi söylüyor. Normal şartlarda da G. Antep’ e gidiyorum kontrollerim için. Doğrusu Kilis’te detaylı ultrason var mı onu da bilmiyorum.
Gulay-18 Selen37 neden almıyor ki çok saçma sonuçta yabancı uzaktan biri değil ki eşimiz, çocuğumuzun babası
Zeynep_18 Gulay-18 yani ben Manisa şehir Hastanesi’ne gidiyorum, 25 dk ya yakın sürdü benimki ve gayet ilgiliydi doktor, hatta sonunda göstericek mi bakalım yüzünü diyip gülümsemişti çok hoşuma gitmişti ilgisi. Ama dediğiniz gibi değişiyor hastaneden hastaneye😊
Ladybird25 Gulay-18 yok canım ben devlette şehir hastanesinde yaptırdım yanımıza eş falan almıyorlar ama yarım saat sürdü
istanbullugelin34 Gulay-18 ben istanbuldayım tek bir hastanede var burda ona da randevu almak cok zor ozele gittim bende
Oglumveben34 Gulay-18 devlet hiç bir şekilde almıyor. Bazıları örneğin zeynep kamil hastanenin içine bile almıyor babaları kapıda bekletiyor