Didemcet Çok kararsızız ilk bebeğimiz 30. Haftaya giricez isimli hastane çıkışı yaptırcam isme karar veremediğimiz için o bile duruyor 😅 yardımlarınızı esirgemeyin lütfen 🙏. Bu Arada soy ismimiz Çubukçu o yüzden iki isim yada uzun bi isim istemiyorum.
pnrysfdnz Kızıma mavi ve lila arasinda kaldım Yaren lila da karar kıldım 😅 o yüzden aklım mavide kaldi 😂