Bebeğin kalp atışları 140 civarı çıkmış ondan tekrar istemiştir. Uyuyor muydu süt iç çikolata ye tekrar gel demiştir büyük ihtimalle. Benim kızımın da böyle çıktı birkaç kere sonra düzeldi nst deyken öksürtüp karnımı sallıyorlar Dı düzelsin uyansın diye