Ebru234 Merhaba arkadaşlar 8 aylik hamileyim bi odam boyanilacak diger odada kalsam sıkıntı olurmu bebegime zarari olurmu acaba
Serapem Ebru234 dışarıya çıkın havalansin oyle girin canım bisey olmaz diyemem belki tansiyon falan oynar son aydasiniz dikkatli olun 1 odaymis zaten