menessare benim ikinci hamileliğim iki yaşında kızım var ama ondayken 6 haftalık öğrendim direk gidince keseyi falan görmüştük bunda ilk gittiğimde beta çok düşüktü pazartesi 570 i gördüm doktorum bı hafta sonra gel bakmaya çalışalım dedi bunda da beta düşük çıkınca biraz tereddüt etmiştim başıma öyle bişey gelmemişti çünkü bende ikinci hamileliğim olmasına rağmen yeni seyler öğreniyorum 😂🤭