Kızlar merhaba böyle bir başlık açmak zorunda kaldım hepinizden özür dilerm ama 16+5 haftalık hamileyim ilk 3 ay çok fena bulantım vardı ama asla bir kez bile kusmadım bulantılarım geçti çok şükür ama bu defa da sürekli öğürme geliyo kusma gibi oluyorum ama kusamıyorum ve bu daha fena yoruyo böyle bişey yaşayan var mı ne yapmam ne yemem lazım 🤦🏼♀️