Umuhn Merhaba kizlar bugün kontrolüm vardı doktor bna bacak boyu kısa dedi basına gelen varmı hiç korkulacak bişe varmı. Cinsiyetimiz kız 38.haftadayim 5 temmuz’a sezeryan günü almıştım ztn
2minikannesi Umuhn banada oğlumda demişlerdi dünyam başıma yıkılmıştı engel oranı nasıl olacak bir sıkıntı çıkacak mı diye nasılda korkmuştum sonra doktorlar izah etti anne baba yada birinci dereceden yakinlarla da ilgili olabiliyor falan diye tabi doğana kadar içim rahat etmedi çok şükür hiçbir sorun yok zaten eşimin de öyleydi ama insan bilemeyince çok korkuyor
Mehtap23 Umuhn ben 22+2 yim ama banada detaylıda bacak ve kolları haftasına göre geride dedi . Kötü mü yani dedim değil dedi normal dedi. Sonraki haftalarda ne olur bilmşyorum. Ama kötü bişey olsa doktor derdi sana .
Birpapatya4 Umuhn oğluma hamileyken tam da o haftalarda bana da dediler bunu doktor ilikli kemik suları ve kırmızı et tüket demişti ben nasıl kafaya taktıysam o hafta ful et ve kemik sulu yemekler yemiştim ve 39 da ölçüm normale döndü 😅
Ulkar_Ulkar90 Umuhn Umuhn bana da bacak boyu kısalığı dediler lütfen doğum yaptıysanız yorum yaparmısınız , bebeğinizin boyu nasıl ? Ya da her hangi bir problemi var mı?
Seferyehatun Umuhn benimde öyleydi ama boyum kısa zaten, halasının boyu nasıl, yaa kaç santim kısa ki, bana kısa deyip durdular bir santimmis 🙄 50 santim doğdu, 51 olmaliymis
Umuhn Ulkar_Ulkar90 merhaba cnm. Yarın sabah yapicam insallh henuz yapmadm insallh bı sıkıntı olmaz tek düşüncem bu
Umuhn 2minikannesi aynen doktorlarda biraz korkutuyo hem öle diyo hem bişe olmaz fln diyo doğunca girucez dedi bkalim yarın sabah doğum yapicam bide bn detaylı ultrason çekildim orda hiç bişe demediler
2minikannesi Umuhn Rabbim kolaylıklar versin inşAllah sağ salim kavuşun rahatça uyuyun hicbisey takmayın kafanıza 🥰
aslii78- Benimde öyle demişlerdi merak etmeyin hiç bir sıkıntı olmuyor siz sadece bol bol yoğurt süt tüketin:)
Umuhn aslii78- bn artık bişe yiyemem cnm 😊 12den sonra bişe yeme dediler insallh diğer arkadaşlar bol tüketir sağolun yorumunuz icin
Mehtap23 Umuhn ister istemez takılıyor insanın kafasına ama ciddi bir sorun olsa doktorlar söylüyor zaten . Bence büyük bi sorun değil . Tüm insanların vücut yapıları orantılı değilki. Kötü düşünme inş bi sorun yoktur. Sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inş
Ulkar_Ulkar90 Umuhn Umuhn lütfün yalvarıyorum doğumdan çıktıktan sonra buraya yorum yaparmısınız 🙏🏽🙏🏽🙏🏽🙏🏽 Bebeğinizin sağlığı nasıl ? Boyu kaç?
Umuhn Ulkar_Ulkar90 merhaba kizlar sabh 8 40 da doğum yaptım boyu 51 cm kilosu 3700 bacak boyu kısa demişlerdi ya hiç bı sıkıntı çıkmadı gayet sağlıklı güzel bı kızım oldu Cnm korkma sende