Selam hanımlar
7 günlük bebeğimin altını değiştirirken böyle o kadar zorlanıyorum ki , altını açınca kıyameti kopartıyor , zaten bende mi sıkıntı var bilmiyorum hep sızıntı oluyor bezinden kıyafetine , 2 tane bez denedim sleepy ve turco. 2 sinde de aynı oldu . Şuan 3.100 kg , bez mi büyük geliyo yoksa ben bağlayamıyor muyum bilmiyorum ama günde kaç kıyafet değiştiriyorum bilmiyorum . Bez bağlama konusunda önerisi olan var mı ya ne yapmam lazım , herkes bir şey söylüyor yok kenarları içe kıvır yok dışa kıvır yok üstü içeri katla falan çıldırıcam artık. Göbek bağı düştü daha rahat olur muyum bilmiyorum