Gamzehalill 2.5 aylık hamileyim artık folik asiti her gün kullanamıyorum onun çikolata tadı çok midemi bulandırıyor içmezsem birşey olur mu hamileliğinde surekli kullanan oldu mu
Mom0891 Gamzehalill Kesinlikle kullanmalısın.Nöral Tüp Defektini önlüyor çocukta canım.Zaten minicik bir ilaç gözlerini kapa yut☺️Folik asit gebelikte 14-15.haftaya kdr kullanılıyor.Hangisini kullanıyorsun ben folidoce kullandım