SelverDoganUcar Doktorum badem yağı, Hindistan cevizi yağı ve kakao yağı kullanmamı söyledi. Bu yağları ayrı ayrı mı kullanmalıyım yoksa hepsini karıştırıp kullansam da olur mu ?
Aysobaciniz SelverDoganUcar karıştırmayın bence, hergün birini kullanın ben öyle yapıyorum birgün bebek yağı birgün çatlak önleyici krem kullanıyorum
Mom0891 SelverDoganUcar ben 3. Ayımda basladım canım Lierac kullanmaya.Şuan 5. Aya yaklaştım çatlağım yok umarm olmaz🙏🏽Basen,kalça,karın bölgesine kullanılıyor