kedidirokedi Kızlar sezaryen doğum sonrası idrarda koku yaşayan var mı inanılmaz serum kokuyor doğum yapalı 11 gün oldu
DerinsMomm kedidirokedi Canım ben Derinin annesi bu diger hesabım.Şimdi sana bakayım ne yaptın diye dediö.Hayırlı ugurlu olsun öncelikle🌸.Bende olmadı oyle bir koku.Doktoruna kontrole gittin mi dogum sonrası?
kedidirokedi DerinsMomm Ayy merhaba canım acil sezaryene alındım malesef🥺 gittim doktor normal demişti ama çok uzun sürdü o yüzden sordum burdan
DerinsMomm kedidirokedi Olsun sezaryen olsun bende sezaryen oldum.Önemlı olan saglıkla bebeklerimize kucagımıza almamızdı.Çok sevindim.İnsallah ufak tefek agrıları sızılarıda atlatırsınız.