Trmerve yani 3 düşükten sonra arastırmaya baslıyor cogu doktor 2. De başlıyor ki benm doktorum 1 düşük yaptm git testlerini yaptr sebebi varsa bilelim dedi. Bir arkadasım sizin gbi 6 düşük yaptı 3. De gitmişti sebebsiz denildi. Artk doktoru genetik taramlı tüp bebek yaptr normal yolla gebe kalma dedi korunuyor suan tüpbebege gidecek. Siz önce genetik testleri yaptırın bence tabi doktor değiliz hcbiriimiz ama 6 düşük ne demek?! Siz zaten gebe kalıyorsunuz skntnz düşüklerin nedeni ne onu bulmak olmalı. Amh 0,18 olupta gebe klan var burda onu dert etmeyin bence