Glbnpk esin67 Çocuk için kullanımını deneyimlemedim henüz ama şu an gece yatarken kullanıyorum çok memnunum. 🥲
Derin_deniz01 esin67 ben kullandım çok memnun kaldım emzirirken daha rahat tutmanızı sağlıyor eğilmek zorunda kalmıyorsunuz
BusraUras esin67 bende aldım ama daha bebiş doğmadı kullanamadım. Gece yatarken bacaklarımın arasına koyuyorum huzursuz bacak sendromundan kurtuldum resmen.
Yavrucuk07 esin67 ben kullandım cnm, çok rahat oluyor emzirirken, kolun yorulmuyor, ve kullanışlı tavsiye ederim.
Alyaesmaa esin67 Ben kullandım hiç yorulmuyordum o olunca kollarım ağrımıyor ve eğilmek zorunda kalmıyorum öne doğru