Mumandbaby Herkese günaydın, ağzımın sağ iç yanağında alt kısımda et parçası gibi birşey çıktı , bir günde farkettim 5-6 gün oldu geçmiyor. Böyle bir durum yaşayan oldu mu?
sedasyc Mumandbaby aynısı bende de var 2 ay bekledim geçmedi en sonunda aldırdım acısız bi işlem uyuşturup aldılar temiz çıktı sonucu herhangi bir kötü bişey yoktu ama aynı yerden yine çıktı hâlâ öyle duruyor doğumdan sonra geçmesini ümid ediyorum
Mumandbaby sedasyc acı sızısı olmayan bir et parçası benimki, sizinki nasıldı? Kontrol için hangi bölüme gittiniz
sedasyc Mumandbaby benimki de aynen öyleydi ağrı yoktu hatta ilk başta ısırdım unuttum galiba dedim ama geçmeyince bi kere ısırdım patladı sürekli kan aktı durdurdum kanı sonra ağrımaya başladı. Ben yurtdışında yaşıyorum tam bilmiyorum ama ağız ve diş sağlığına gittim sonra başka bi yere yönlendirdi beni oda cerrah gibi bişeydi