ozge8- Kızlar meraba dogum yaptım bebegım 25 günlük cok zorlu surecten geçtık bebegım 2 gündür cok degısık hareketleri var uykuya zor dalıyor gazını cıkardıgımız halde kıvranıyor yatagında kakasınıda 1 yada 2 sefer yapıyor dolu dolu arada da 1 yemek kasıgı kadar yapıyor ne yapacağımı sasırdım kendını o kadar cok kasıyor ki yuzu kıp kırmızı oluyor dayanamıyorum onu ole gormeye
Selin48 ozge8- canım benim bebeğim de 22 günlük ve aynı senin dediğin gibi kakasını sanki kabızmış gibi yapıyor ama kabız değil araştırdım ben baya normal olduğunu söylüyorlar bebeğin vücudunun alışma süreciymiş benimki de gündüz uykusu güzel gece 3 4 saat uyumuyor bide reflü var bizde sürekli kusuyor
2pasam03 ozge8- canim bizde 25gunluguz ve senin dediklerin oglumda da var ayni arada bakiyorum cok guzel yapmis kakasini bi bakiyorum afedersin gazını çıkartırken yapmış gibi duruyo bu sanki gazlı oldugunda. Bizde cok sıkiniyoruz yuzu kipkirmizi oluyo ben damla kullaniyorum metsil diye bide karnına masaj yapip sonrasinda bacaklarını karnına dogru bastiriyorum cok guzel cikiyo deneyebilirsin.
Ozlem23 ozge8- benimkide o zamanlar başladı ikinip duruyodu sanki yapamıyor gibi doktor normal dedi gerçi hala öyle 45 günlük oldu birde kolik o yüzden de olabilir
Konul95 Normal canım öyle olması, çok küçük ondandır o )) benim kızımda öyleydi kızarıyordu ) bide eğer bacaklarını karnına topluyorsa gazı vardır ne kadar çıkarsanda
Nazenindefne Allah şifa versin bebekler için probiyotikler car doktora danışıp kullanabilirsinizbyada siz kullanabilirsiniz yediklerinize çook dikkat etmenizi öneririm karın masajı yapın bebişe sırt masajı. Benim kızım da çok zorluyordu fissür (makat çatlağı) oluşmuştu Allah korusun önleminizi alın. İyi günler
Konul95 ozge8- eczanelerde var mıdır oralarda bilmem dereotu tohumu, ya dereotunun kendisini demleyip bebeğe içire bilirsin, kendinde içsen, yesen çok faydası var .
Konul95 ozge8- birde bobotik damla var gaz için ondan kullana bilirsin , ben Azerbaycanda yaşıyorum, ondan Türkiyede hangi ilaçlar var bilmiyorum )
Nazenindefne ozge8- Probiyotik damlalar bağırsak florasını düzenliyor makat çatlağı poposunda kızarıklık öatlak oluyor bebek kakasını yapmak istemiyor yaparken acı verdiği için ağlıyor bu yüzden kakası katı olmasa bile kabız gibi davranabiliyor. Kremle geçiyor merak etmeyin bence doktora danışın muayene etsin tekrar geçmiş olsun💐
zeynep5627 @ozge8 hiç korkmayın bu söylediğiniz çok normal ve hatta şükredin bebeğiniz gaz çıkartıp kakasını yapabiliyor ben bunun nasıl bir nimet olduğunu kızım doğunca anladım 6 ay kakasını asla kendisi yapamadı ıkınmaktan ne gece ne gündüz uykularımız vardı ağlama krizleri aralıksız 1 saat sürerdi ben kendim müdahale edip yaptırdım kakasını 6 ay boyunca sonra yapmaya başladı kendisi ama gaz probleminden dolayı neredeyse 1 yaşına kadar rahat edemedi yavrum o ağlıyordu ben ağlıyordum şimdi 19 aylık ve çok mutlu bir bebek sabır ve metanet biraz her şey geçiyor inanın kendinizi bu kadar üzmeyin korku endişe sütünüzden ona da yansır❤️🥰
2pasam03 ozge8- aynen canm memnunum hem uygun ama bebekten bebeğe farkediyomus bacakları icinde korkma ya o kadr baatrmicaksin ben difer oğlu da da bu sekilde cikartirdim hatta aksam yaptim canm bir gorseydin en az 10 defa cikarttim gazini
Selin48 havis00 sürekli kusuyor bebeğim açken tokken bende doktora dedim ultrason da felan baktılar reflü olduğu anlaşıldı şurup verdi
Msd26 ozge8- bizde bugün 26 günlük olduk uykuya dalmakta cok zorlanıyor 30 40 dk nerdeyse yattığı an ıkınması geliyor gaz varsa artık yandık ama ben sürekli sıcak havlu masaj sürekli gaz çıkarıyorum ona rağmen sabaha karşı gazlanıyor sabah sil baştan cok aşırı gaz varsa mendilleri ütüleyip karnına koyuyorum masaj yapıyorum eger cok kötüyse yağ işe gaz masajı yapıyorum en fazla 10 15 dk sürüyor kriz 😁