AIK_2255 Ben yarın ultrasona gidicem. 5+3 olucaq bebek. Salıklı gebelik olduğu tespit edile bilirmi sizce? Çok mu erken?
Anesliina AIK_2255 bende şu an 4 hafta 5 günlük hamileyim. Kan testi ile yükselişi takip ediyorum sağlıklı görünüyor çok şükür 🤲🏻 kalp atışını ben kızımda 7+1 de duydum. Bunda 5 haftalıkken giderim bi tekrar kan veririm keseye falan bakar, 10 gün sonra da kalp atışı için çağırır umarım 🌸 sağlıkla alalım kucağımıza🥰
Kubra_cecen AIK_2255 kese görünür ama kalp atışı 6 haftalıkken görünür bende 5+5 im dün gördüm keseyi bana 10 gün sonra tekrar gel dedi
Zeysezer AIK_2255 henüz erken bebeği görmeye ve kalp atışını duymak için bir haftası 10 günü daha var :)
AIK_2255 Anesliina inşallah sağlıklı büyür bebişlerimiz. Ben Azerbaycandanım. Burada kan testi fiyatları baya yüksek. HCG hormonu 200 lira civarı. Bizde kanla takip yaygın değil. İnşallah yarın kese ve bebeği görürüm. Kalp atışı 7haftaya kalır. Ben de kızımda 7 haftada duydum
Anesliina AIK_2255 Amin amin inşallah dua edelim birbirimize 💖 Bende zaten 3 kez kan verdim kollarım mosmor oldu en son kan aldıklarında ağlamamak için zor durdum acayip ağrımıştı morardığı için. Değerlerim şu şekildeydi; Adetime 5 gün kala 13 2 gün kala 70 Adet günü 270′ di 🤲🏻🌸
Yaggmur AIK_2255 bende sizin gibiydim kalp atışını beklemek sürekli forumlarda yazılanları okumak insanı strese sokuyor bu süreçte olumsuz şeyler de yaşayanlar oluyor onları okudukça insan benimde mi başıma gelir diyor . Birde çok araştırdım o zaman herkes ne zaman duyuyor diye genel olarak 7. Haftada garanti duyuluyor , geç döllenme yok ise . Bence sakince bekleyin biliyorum çok zor ama :) kalp atışını duyduğum an derin bir oh çekmiştim çok güzel bir his Allah isteyen herkese yaşatsın ❤️
Kubra_cecen AIK_2255 hayır daha çok erken görmek için ancak 6-7 hafta arasında görürsünüz hatta kimisi daha geç
AIK_2255 Kubra_cecen sizi dinleyip, yarın gitmekten VAZ geçtim. Diğer hafta giderim. 1 hafta Sabr edeyim
Ilayda1 5+3 keseyi gördüm 6+3 kalp atışını duydum. 2 gün önce yani ☺️Allah herkesi dünyanın en güzel sesini dinlemeyi nasip etsin inşallah ♥️ Herşey güzel ve normal dedi🌺 5+3 kalp atışı için erken olabilir. Duyamazsan üzülme, 1 hafta sonra gel der büyük ihtimalle.
AIK_2255 Ilayda1 Azerbaycanda randevu falan yok. Ne zaman istersem, giderim. O yüzden 1hafta sonra gitmeye karar verdim. İnşallah bebeğimizi sağlıkla doğurur, büyütürüz
AIK_2255 Ilayda1 bende ikinci hamilelik. İlk defasında kürtaj için gitdim, kalp atışı duyup geldim. Kanamam vardı. Doktor 1haftaya gel kürtaj dedi. Çünki kalp atışı da yoktu. 1 hafta sonra doğum günümde kürtaj olucam diye üzülürken /, uçarak eve döndüm
AIK_2255 Anesliina ben hamilelik testi ile takip etdim))))) 2ci çizgi giderek koyulaştı. Dün hatta akşam test yaptım ( diğerlerini saat 8de yapardım, uyanır uyanmaz) koyu çıktı çizgi)))) eldeki imkanlarla HCG kontrolu
AIK_2255 Dilanilhn çok teşekkür ederim, kararsızdım, iyi ki, yanıtladınız. Artık yarın gidib, boşu boşuna 1 haftanı tedirgin geçirmem. Çünki yarın duymasam çox tedirgin olucaktım