Emzirirken hamile kalan oldumu 19 aylık kızım var hamileyim doktor bırakmamı söyledi zararlı dedi ama kızım bırakmıyor çok ağlıyor böyle olup hamileyken emzirmeye devam eden oldumu nasıl oluyor ne yapmalıyım bilmiyorum tecrübelerinizi paylaşırmışsınız