Hilalkorkmaz canım benimde nabız yüksekliğim var, tansiyonum iyi, bebek büyüdüğü için kan basıncından oluyor filan diyorlar, ben yinede kalp doktoruna gittim içim rahat etsin diye, ritim holter takıldı 1 gün boyunca nabızı ölçtü, evet yüksek attığı zamanlar vardı ama endişe edecek düzeyde değil keyfinize bakın, kafanıza bir şey takmayın, hamileliğin tadını çıkarın demişti doktor, sonra bir süre sonra geçmişti yada ben duymuyordum, sonra geçen gün yine oldu 131 i gördüm ama üzülmüştüm birşeye, sakinledim, çünkü kendi doktorum ve kalp doktoru aynı şeyi söylemişti hamilelikte bu durum normaldir, keyfinize bakın, kendinizi çok dinlemeyin, 110 115e kadar gebelikte normal demişlerdi, ama tabikide doktora göstermek daha iyi olacaktır ondan sonra bir yol izlemek daha iyi, eğer sürekli olsaydı bende ilaca başlayacaktı doktor başlamadı. Sizde bir görünün derim ihmale gelmez, garantici biriyim bu arada