Senaaaakkkk o multivitamini ilk 3 4 ay boyunca kullandım ve ilk 14 hafta 6 kilo verdim 😃 şu an 25+5teyim 3 kilo aldım sadece 😃
Hiç bir multivitamin kilo yapmaz, yediğimiz için kilo alırız 😃 eskiye göre metabolizmanız yavaşlamış olabilir o yüzden normalde yediğiniz kadar bile yerseniz kilo alıyor olabilirsiniz ya da altında yatan başka bir sebep vardır. Doktorunuza bildirin bu konuyu :)