Zehra1234567890 Hanımlar selam iki gündür ayaklarım ve bileklerimin üstü çok kaşınıyor minicik minicik kırmızı döküntü gibi şeyler var bunu yaşayan gören var mı normal mi sizce geçer mi yoksa doktora gidilmeli mi ?😬😬
Elifnev Zehra1234567890 kasinti varsa hemen doktora gidin ihmal etmeyin. Hersey olabilir. Safra asidi, protein kacagi, gebelik kolestazi vs. Hemen karaciger testi yapiyolar zaten. Eger gec kalinirsa tehlikeli olabiliyor. Benim basima geldi ordan biliyorum
Ozgu_momy Zehra1234567890 Ter çok kasıntı yapar , günde bir iki kere soğuk duş alın . Kendimden tecrübe edindim duş almazsam o gün daha fazla kaşınıyorum ister istemez terliyoruz hava çok sıcak . Bir deneyin derim
Shyla_ktlu Sıcaktan olabilir alerjide olabilir yani herşey olabilir yatıştırıcı krem kullanın olmadı dra danışın
Elifnev Zehra1234567890 mümkünse kadin dogum. Ama mumkun değilse dahiliye dd olur. Hatta aile hekimliğinde de ayni testler yapiliyor ama tabi en iyisi kadin dogum